Thursday, February 21, 2019

Omega Guard Bantu Mengatasi Stres Punca Eczema


Selain pemakanan, emosi antara punca Eczema semakin teruk. Pengalaman Faizah sendiri selepas melahirkan anak kedua memang stres kerana Faizah PJJ dengan suami (PD-KL) dan terpaksa menguruskan dua orang anak sendiri (sulung 2 tahun 11 bulan dan  anak kedua 3 bulan). Bayangkan Faizah tinggal di tingkat 1 kemudian travel dalam masa 30 minit ke rumah pengasuh di tingkat 3! Faizah masih bekerja shif di NICU memang sangat sibuk. Penat yang teramat masa tu. Kos semakin tinggi so memang sangat stres.

Selepas tu baru Faizah notice yang tiap kali Faizah stres Eczema anak akan flares. Sebab apa? Bila kita stres Eczema tu akan rasa merenyam dan ada masanya berair. Kebetulan Faizah masih menyusukan anak jadi bonding dengan anak tu kuat. Bila Faizah stres anak akan dapat rasa stres tu. 

Sekarang ni Faizah amalkan Omega Guard untuk bantu mengawal stres dan mengurangkan keradangan Eczema. Untuk anak 6 bulan ke atas boleh dicampur dalam makanan atau picitkan dalam mulut. Sebelum mencuba Omega Guard, Faizah sapukan krim berasaskan steroid. Memang kesannya cepat tapi bila stop flares eczema akan semakin teruk dan mendadak! Sekarang ni Faizah stop sapukan krim berasaskan steroid sebab Eczema ni we should repair it from inside bukan outside sahaja. Alhamdulillah Eczema anak dah berkurang sampai orang tak percaya yang anak ada Atopic Eczema tau.

Kenapa Faizah pilih Omega Guard?



Omega Guard mengandungi EPA dan DHA yang terdapat dalam minyak ikan, berupaya menstabilkan emosi dan kesihatan mental. Selain itu, Omega Guard ni bantu melembabkan kulit.

Bagaimana cara nak mendapatkan Omega Guard ni?


Hubungi saya

Faizah Yaakub
SID : 1284004
Wasap : 010 6690415 (klik untuk direct wasap)
Facebook : Faizah Yaakub
Instagram : faizahfyn
Youtube Channel : faizahfyn

Faizah akan bantu anda mendapatkan keberkesanan optimum dalam menangani masalah anda!

No comments:

Post a Comment

Bisnes Online Mudah Untuk Pelajar Dan Suri rumah 2021

 Bosan dengan bisnes yang ada turun naik? Produk bermusim dan kurang repeat order? Nak income 4 angka tapi modal rendah? JOM SERTAI TEAM FAI...