Wednesday, August 22, 2018

Pengedar Shaklee - Aktif Dan Komited Kepada Pelanggan | COD dan POS seluruh Malaysia






Anda mencari pengedar shaklee yang aktif
dan komited untuk membantu anda dalam mengatasi masalah anda? Sayalah orangnya! Saya akan update anda dengan promosi terkini. Wang yang anda keluarkan adalah amanah saya dan kesihatan anda keutamaan saya untuk anda dapatkan full kebaikan dari setiap produk yang anda ambil. Tak cukup bajet? Jangan risau kita ada pelbagai produk untuk mengatasi masalah yang sama.


Hubungi Saya :

Nur Faizah Yaakub
ID Pengedar : 1284004
Whatsapp : 010-6690415 (klik untuk ke inbox whatsapp) 
Facebook : Faizah Yaakub
Instagram : faizahfyn
Youtube Channel : faizahfyn
Lokasi : Taiping Perak dan pos seluruh Malaysia






LANGKAH MUDAH JADI AHLI SHAKLEE

1. DAFTAR DISINI
2. TERIMA SMS DARI SHAKLEE
Login menggunakan id dan password diberi di www.shaklee.com.my
**Reset password anda

3. LENGKAPKAN MAKLUMAT PERIBADI
Lengkapkan maklumat pasangan jika ada serta maklumat lain seperti no akaun bank

4. BUAT BELIAN PRODUK
Boleh buat belian produk dan ikut arahan untuk aktifkan keahlian. Belian yang melebihi RM100 akan mendapat keahlian percuma

Belian boleh menggunakan Debit/Credit Card atau  Online banking. 

Hubungi saya di talian
 010 6690415 sekiranya menghadapi kesukaran pendaftaran







SENARAI AGEN DI BAWAH ORGANISASI SAYA


AGEN KELANTAN

Encik Faris
Pasir Mas


AGEN SARAWAK

Chanda Amun


AGEN PAHANG

Cik Aida Najua
Jerantut


AGEN KUALA LUMPUR/SELANGOR

Puan Normah Yaakub
Ukay Perdana, Wangsa Maju, Taman Melawati, Keramat, Taman Permata dan kawasan sekitar




AGEN PERAK

Puan Atiqah
Pasir Salak

Puan Hajar
Changkat Jering


AGEN NEGERI SEMBILAN

Puan Ika
Port Dickson


APA YANG SAYA OFFER UNTUK ANDA?

1) Konsultasi setiap produk dan bagaimana setiap produk ini berkesan dalam membantu merawat masalah anda

2) Penghantaran ke rumah anda sekitar kawasan Seremban dan Port Dickson. Jauh tapi masih berminat dengan khidmat saya? Saya menyediakan khidmat pengeposan ke seluruh Malaysia dengan kadar pos yang sama!

3) Berminat untuk jana pendapatan dengan Shaklee? Saya sedia untuk bantu anda dengan hanya bermodalkan RM35 untuk income yang lebih besar. Anda akan diberi poster percuma, kelas online dan offline serta support group.


KLIK UNTUK DAFTAR BISNES








Kenali Pengedar Shaklee Anda

Saya Puan Nur Faizah Yaakub atau lebih dikenali sebagai Faizah. Menjadi pengedar separuh masa, namun saya masih komited untuk memberi servis terbaik kepada anda.

Saya sendiri merupakan pengguna produk Shaklee dan ingin berkongsi manfaat produk supaya dapat membantu orang lain juga. Bermula dengan kehamilan anak pertama saya menggunakan set hamil shaklee. 

Selepas mengamalkan set ini, saya amat berpuas hati dengan kesan produk ini. Antara kesannya ialah bacaan Hb sentiasa di paras normal serta lebih bertenaga untuk bekerja walaupun sedang hamil.

Saya juga mempunyai seorang anak yang mengalami masalah Eczema, asma dan sawan dan kini saya menggunakan produk shaklee sebagai salah satu alternatif merawat anak saya.

Itu serba sedikit pengalaman saya menggunakan produk Shaklee. Jadi, berikut antara kelebihan sekiranya anda membeli produk Shaklee dengan saya:





Ajar Cara Pengambilan Yang Betul dan Berkesan 

Anda sudah bayar dan membeli daripada saya, adalah menjadi tanggungjawab saya untuk memastikan anda dapat cara makan yang betul untuk kesan yang terbaik.

Cara pengambilan yang diberikan adalah berdasarkan apa yang disarankan pakar nutrisi.









Mengikuti  Kelas Untuk Tambah Ilmu Produk Dan Softskills


Saya akan pastikan anda faham setiap yang berikut :

• Punca masalah yang anda hadapi

• Kenapa produk tertentu dipilih untuk masalah anda

• Apakah produk Shaklee yang memberi kesan yang lebih cepat 

• Cara pengambilan produk yang betul dan jimat

• Kesan-kesan produk kepada kesihatan anda

• Tips kesihatan dan gaya hidup sihat



Klik Untuk Buat Pesanan/Pertanyaan Produk :





Sedia menjawab segala pertanyaan.




No comments:

Post a Comment

Bisnes Online Mudah Untuk Pelajar Dan Suri rumah 2021

 Bosan dengan bisnes yang ada turun naik? Produk bermusim dan kurang repeat order? Nak income 4 angka tapi modal rendah? JOM SERTAI TEAM FAI...