Wednesday, March 6, 2019

Merawat HFMD Dengan 2 Langkah Mudah

Bagi bubapa yang bekerja seperti Faizah, menghantar anak kepada pengasuh/taska/tadika tidak dapat dielakkan. Rezeki perlu dicari dan hanya mampu bertawakal semasa menghantar anak-anak.

Sebagai langkah pencegahan awal, Faizah mengambil vaksin mengikut jadual imunisasi bayi yang disarankan KKM. Vaksin tambahan iaitu Pneumococcal vaccine juga Faizah ambil bagi kedua-dua anak . Namun itu tidak dapat mencegah dari penyakit berjangkit seperti HFMD. 

Tapi dengan 2 langkah mudah, anak Faizah tidak mengalami HFMD yang teruk seperti dialami ibubapa lain. 

Selain oral aid, Faizah menggunakan Herbal blend bagi menggantikan calamine lotion (anak Faizah eczema dan calamine akan buat kulit semakin kering). Apabila muncul  blister, sebelum ia melepuh Faizah mandikan anak dengan Basic H. Basic H mampu menurunkan suhu badan dan membantu mencegah bakteria.





Herbal blend





Basic H



Basic H juga boleh digunakan untuk mencuci lantai dan alat mainan anak untuk mengelakkan virus HFMD merebak kepada orang lain. 

Untuk mendapatkan kedua-dua produk ini anda boleh terus hubungi Faizah untuk pengeposan atau khidmat COD 

Faizah Yaakub 
SID : 1284004
wasap : 010 6690415 (klik untuk direct wasap) 



No comments:

Post a Comment

Bisnes Online Mudah Untuk Pelajar Dan Suri rumah 2021

 Bosan dengan bisnes yang ada turun naik? Produk bermusim dan kurang repeat order? Nak income 4 angka tapi modal rendah? JOM SERTAI TEAM FAI...