Wednesday, December 26, 2018

Tambah Berat Badan Dengan Berkesan

Anda sedang berusaha menaikkan berat badan? Sudah cuba pelbagai cara dari mencuba supplemen sehingga makan dengan kuantiti yang banyak tetapi masih belum berhasil?

Anda baru sahaja menemui orang yang tepat untuk membantu anda untuk mencapai misi anda!


Hubungi Saya :

Nur Faizah Yaakub
ID Pengedar : 1284004
Whatsapp 010-6690415 (klik untuk ke inbox whatsapp) 
Facebook : Faizah Yaakub
Instagram : faizahfyn
Youtube Channel : faizahfyn






PENGALAMAN FAIZAH TAMBAH BERAT BADAN SECARA IDEAL DENGAN SHAKLEE


Bermula pada 2017 selepas melahirkan anak kedua berat Faizah ketika itu 51kg. Ideal bagi Faizah yang mempunyai ketinggian 165cm. Tahu atau tidak Faizah mengalami masalah kurang berat badan iaitu dari sebelum berkahwin sehingga melahirkan anak pertama dan seterusnya booking mengandung anak kedua, berat Faizah hanyalah dalam range 45-47kg!

Tetapi beberapa bulan selepas melahirkan anak kedua, berat Faizah mula turun dari 51kg hingga ke 45kg. Penurunan yang sangat drastik! Anak kedua disahkan mengalami Atopic Eczema, jadi Faizah terus mencuba Mealshake Shaklee dalam salah satu alternatif untuk merawat Eczema (Faizah masih breastfeed anak) . Tidak sampai sebulan berat Faizah naik ke 49kg pada waktu tu. Ajaib bukan? Mealshake salah satu fungsinya adalah menambah selera makan. Siapa sangka dari mencuba untuk merawat anak, Faizah sendiri merasai manfaat dari produk ini.

Selepas Eczema anak semakin baik, Faizah stop consumed Mealshake sebab waktu ni tak terfikir pun nak tambah berat lagi. Tapi lepas stop berat Faizah terus drop dan sampai tahap cecah berat masa sebelum kahwin iaitu 45kg!

Lepas dah start kerja, susu badan pun drop. Faizah mula consumed ESP Shaklee untuk tambahkan susu. Lepas sebulan berat Faizah 2kg! Memang excited masa tu. Bila baca balik salah satu fungsi ESP ni untuk tambah berat. So, Faizah plan nak konsisten makan sebab dah tak tahan orang panggil "ikan bilis, keding, kerempeng" :(

So, bulan seterusnya Faizah timbang naik lagi 2kg. Masa tu berat dah cecah 49kg. Target untuk normal BMI kena 51kg at least. Faizah teruskan amal ESP macam biasa. Pagi selepas breakfast, petang lepas dinner dan malam sebelum tidur sebab masa tidur kita tak gunakan tenaga so bila consumed dia akan tersimpan.

Dua bulan lepas tu naik lagi 1kg, sebab busy sangat masa ni nak kejar pencapaian unit sekolah memang all out kerja. Makan tak menentu, just nak cepat ambik ESP je nak elakkan lapar. So, naik lah banyak tu je. Latest berat timbang lepas dua bulan, Alhamdulillah dah cecah 53kg! Lebih dari apa yang Faizah nak. Member pun pelik betul ke berat naik sebab tak nampak sangat even dah naik 8kg within 6months! Kenapa tak nampak sangat? ESP fungsi dia untuk bina otot so bila berat naik memang tak nampak. Kita nak kejar normal BMI bukan nak nampak gemuk tau!

MY JOURNEY
JUNE 2018 - 45 kg
JULY - 47kg
AUG - 49kg
OCT - 50kg
DEC - 53kg

Sekarang Faizah teruskan minum ESP untuk tenaga dan of course untuk maintain berat badan sekarang. Sesiapa yang berminat boleh terus klik link di bawah ni untuk direct wasap dan Faizah akan guide sampai anda capai berat badan ideal anda!

Wasap : 010 6690415








No comments:

Post a Comment

Bisnes Online Mudah Untuk Pelajar Dan Suri rumah 2021

 Bosan dengan bisnes yang ada turun naik? Produk bermusim dan kurang repeat order? Nak income 4 angka tapi modal rendah? JOM SERTAI TEAM FAI...