Saturday, January 12, 2019

Bagaimana Mengawal Dan Menangani Masalah Resdung


Anda anda masalah resdung? Kerap MC disebabkan sering demam dan selsema? Rasa tak selesa bila keluar dengan rakan asyik bersin tanpa henti? Teringin makan seafood tapi terpaksa menahan nafsu kerana masalah resdung?

Faizah boleh membantu anda menangani masalah ini dengan berkesan!

Hubungi saya :

Wasap : 010 6690415 (klik untuk direct wasap)
Facebook : Faizah Yaakub
Youtube : faizahfyn
Instagram : faizahfyn


Apa itu resdung ?

Resdung, juga dikenali sebagai sinusitis / jangkitan sinus atau rinosinusitis, adalah keradangan pada sinus yang menunjukkan gejala/tanda. Tanda dan gejala biasa termasuk lendir tebal dalam hidung, hidung tersumbat, dan sakit pada muka.Tanda dan gejala lain mungkin termasuk demam, sakit kepala, kurang deria bau, sakit tekak dan batuk. Batuk sering lebih teruk pada waktu malam.

Bagaimana cara mudah untuk mengawal seterusnya merawat Resdung?

Anda boleh bermula dengan mengelakkan pemakanan yang tidak berasaskan seafood, telur, coklat dan kekacang. Ini kerana makanan ini mengandungi Histamine yang menjadi punca alahan penyebab resdung. 

Tahu tak buah buahan juga ada mengandungi Histamine contohnya mangga, betik , strawberi dan nenas. Tanpa kita sedar buah buahan ini yang menjadi punca resdung.

Selain itu, elakkan persekitaran yang menjadi punca resdung seperti habuk, debu dan hama serta cuaca yang sejuk.

Bercakap memang mudah tetapi sukar untuk kita lakukan. Selain saranan di atas, Faizah sarankan anda untuk mengambil supplemen sebagai alternatif merawat resdung. Hanya dengan 3 produk mampu membantu anda mengatasi masalah ini :





Hubungi Faizah segera untuk mendapatkan produk ini disamping nasihat pengambilan supplemen ini secara percuma ! 



No comments:

Post a Comment

Bisnes Online Mudah Untuk Pelajar Dan Suri rumah 2021

 Bosan dengan bisnes yang ada turun naik? Produk bermusim dan kurang repeat order? Nak income 4 angka tapi modal rendah? JOM SERTAI TEAM FAI...